Smirran

Alla inlägg under maj 2009

Av Marre - 30 maj 2009 01:13

Ja herregud..imorgon kommer jag att vara toktrött. Men har haft en toppenkväll hos svåger med respektive så det gör inget! Blir härlig middag här hos oss imorgon och på söndag hos världens bästa svärföräldrar..sen en liten minitripp måndag-tisdag. Blir härligt! Så skönt att vara såhär lycklig..uppskattar verkligen allt o alla runtom mig. :)Puss & kram till er!

Av Marre - 29 maj 2009 09:29

Fredag igen då!

Vart tar tiden vägen?


Sista dagen idag. Känns lite trist men samtidigt helt okej. Ska bli spännande att se vad framtiden för med sig men jag tror att hur det än blir så kommer allt att bli bra.

Ingen mening att gnälla och bli bitter..folk har ju dött för mindre.


Jag är så tacksam för allt jag har.

Min kärlek, min familj & mina vänner.

I LOVE YOU, GUYS! :)


Skriver mer sen..har sååååå mycket att göra idag på de få timmar jag har kvar.


- Break a leg, myself..

- Thank you!

Av Marre - 26 maj 2009 08:27

Kul att det ändå är några st som är inne och läser allt dravvel jag skriver! :)

Har väl sällan egentligen så mkt vettigt att komma med men skönt att bara skriva av sig lite..


Jag skulle förresten vilja komma med en stor rekommendation!


Ni som inte sett TWILIGHT än - g ö r  d e t  n u ! !

Helt fantastiskt bra film och ännu bättre - en uppföljare är påväg! :)

Av Marre - 25 maj 2009 10:36

Av Marre - 25 maj 2009 10:25

Blev visst några dagars uppehåll här..haft mkt att göra. Lååång och skön ledighet. Helt underbart! Ser fram emot nästa vända! :)


Ja, då är jag alltså sista veckan på jobbet då.

Lite synd, för jag trivs faktiskt väldigt bra här.

Inbillar mig att allt har en mening..även om jag inte tycks förstå den alla gånger. Har iaf tänkt att hälsa på familjen o några vänner neröver under nästa vecka. Ska bli roligt faktiskt. Nästa lördag kliver jag på mitt vik. och kommer att jobba där hela sommaren. Ska bli jättekul att kma tillbaka dit även om jag vet hur tungt det kan vara..trivs bra med alla där och det är tack vare min älskade svärmor som jag återigen får äran att komma dit o jobba. :)


Ja, idag är det ju iaf bara måndag..sitter på jobbet och stirrar ut på gatan och försöker ta sats att arbeta lite. Är så förtvivlat trött idag..jag och min älskling var på äventyr igår och var inte hemma förrän strax före 2:30 inatt/imorse. Men det var roligt - vi har alltid lika roligt! :)

Kan knappt förstå att jag haft sån tur.


Jag brukar inte ha tur.

Av Marre - 20 maj 2009 11:50



inte riktigt bestämt mig för vilken som känns bäst än...


http://frankie.devote.se/

Av Marre - 20 maj 2009 08:59

Så härligt!

Imorgon OCH på fredag är man ledig. Gud så skönt!

Har varit några riktigt sega dagar så kan behöva lite sovmorgon.


På jobbet nu men jbr inte så länge idag.

Sen blir det hem o göra tårta! :)


Skriver nog mer sen..för trött nu så kommer inte med nåt bra ändå.

..

Av Marre - 19 maj 2009 08:56

idag är jag så vansinnigt trött så jag vill bara gå hem o lägga mig. :/

Ovido - Quiz & Flashcards