Smirran

Alla inlägg under juni 2009

Av Marre - 25 juni 2009 00:42

haft en kanondag!


shopping, god middag, trevligt sällskap o plump!

mitt i prick!


hps ni haft en skön dag också.


nattis! ^^,

Av Marre - 24 juni 2009 01:53

jag är ledig imorgon!


fan va soft!! ^^,


jag är dessutom skitnöjd med min nya telefon!

Samsung S5600..rekommenderas varmt! :-*

Av Marre - 22 juni 2009 22:12

helt underbar låt!

har riktigt kärat ner mig i den.. ^^


har varit en såå härlig dag sedan jag slutade kl 14. har varit och lämnat tillbaka telefonen jag köpte..don´t even ask...sen har jag varit på jakt efter en ny, hittat den men såklart så har ingen den inne eftersom den är "så pass ny på marknaden"..jaja, får väl vänta då. tålamod, ska sägas, är INTE min starka sida. :p

nu har vi ätit lite chinese o har just sett Natt på muséet 2..sjukt rolig!! :D


nu ska jag göra te o sedan däckar jag nog.


tchüss!!

Av Marre - 22 juni 2009 08:40

Gillar inte att gå upp tidigt. Har aldrig gjort. Det enda positiva är att kvällarna blir lediga..men sovmorgon är grymt. Sitter på jobbet nu och ska snart fika lite och efter det brukar de lugna ner sig lite. Hade en lång men jättebra gårdag faktiskt. Kom hem strax efter 20 och då åkte vi till mina svärföräldrar och träffade upp min svåger med resp. där, spelade lite plump och självfallet så kom jag näst sist. Börjar bli en usel trend att jag öppnar upp jättefint med höga poäng och noga genomtänkta strategier men efter några rundor - it all falls apart. ^^ Jaja, nån ska ju ta på sig att förlora också så dom andra har chansen att vinna. ;) Nice talking to you, folks, men nu måste jag jobba vidare.Hörs sen! :-*

Av Marre - 21 juni 2009 13:46

..kvar. Tills det blir ett kort stopp. Sen ytterligare 35 minuters resa. Men underligt nog är det ganska skönt. Att bara sitta. Titta och fundera, bläddra i magasin och lyssna på folk som pratar. Jag är inte den som snokar, men facineras av människors liv. Inte så att jag är avis, jag kunde inte få det bättre själv. Människor är så olika, har så olika liv och olika sätt att göra och säga saker på.Tur att vädret är så fint. Jag älskar sommaren!

Av Marre - 21 juni 2009 13:13

Läste just att BlondinBella startar sitt eget klädmärke som väntas komma om inte alltför länge! Skithärligt, tycker jag. Ruskigt driven ung kvinna, det där. Creds! :)Köp gärna magasinet Bubbleroom. Första numret ute nu och innehåller mycket snyggt och många tips! Även budgetkläder för vanliga, dödliga människor! :)Nu är det 2 timmar kvar på bussen.Räkna med att jag återkommer! :-*

Av Marre - 21 juni 2009 12:17

Just landat på bussen nu. Rullar precis ut mot vägarna. 3 timmar kvar innan jag är framme så jag har laddat upp med, hör och häpna - en ljudbok! 'Män som hatar kvinnor'. Har länge velat se filmen men får istället åtnjuta den berättad av Reine Brynolfsson. :) Kan bli trevligt!Har förresten köpt mig en ny telefon idag också. Jag som alltid varit SonyEricsson trogen har nu konverterat (tror jag) till LG. En läcker pekskärmslur som jag hoppas ska uppfylla mina hårda krav som jag har på mobiltelefoner.Min svåger har en likadan och jag blev faktiskt lite imponerad av den. Har som sagt varit väldigt patriotisk gällande SE men LG:n hade halva inne redan innan jag köpte den.Nu ska jag till familjen en sväng. Hälsa på och hämta bilen. Mamma är så snäll. Vad skulle jag göra utan henne?Och pappa också för den delen. I love them both.För den som förresten inte varit i Umeå nån gång (om det är någon sådan som läser min blogg) så kan jag verkligen rekommendera staden! Det är underbart vacker, perfekt stor, mkt människor, ett grymt universitet..jag kan fortsätta hur länge som helst! :) Trivs jättebra här. Livet är verkligen underbart! Fast den som står för all perfektion och 'underbaritet' är min älskling. Livet skull inte vara ens i närheten om det inte var för honom. Tack för att du finns! :-*

boo

Av Marre - 21 juni 2009 02:30

nu ger jag upp för idag. imorgon blir det bussresa, sakna min älskling som jag alltid gör när jag reser, hämta bil, köpa nu telefon sen hem igen och bara vara med den som betyder mest av allt för mig. Min T. Tack för att du gör mig till den lyckligaste i världen. Du betyder mkt mer än du tror. I love you..till evigheten och tillbaka.

Ovido - Quiz & Flashcards