Smirran

Alla inlägg under februari 2010

Av Marre - 27 februari 2010 17:02

Ja, nu händer det grejjer!
Helt underbart!! :D

För första gången på länge så känns allt bara såååå bra!!!


Läs mer på http://colliecorner.bloggplatsen.se ^^,

Av Marre - 23 februari 2010 21:11

är precis i full färd med att baka lite tisdagsgott till mig och älsklingen. :)

hps resten av er har en mysig afton as well.


ni kollar väl http://colliecorner.bloggplatsen.se med jämna mellan rum? :)


  

Av Marre - 22 februari 2010 08:34

nu har det varit dåligt med uppdaterande på ett tag men jag tänkte att idag..idag är dagen då det är dags för en stooor uppdatering! :)


men jag måste iaf börja med att säga att tiden på auktionerna börjar rinna ut och alla utom en slutar idag inom några timmar. så den som känner för att unna sig ett par designerjeans, jättefina designerplagg från Twist & Tango eller Marlene Birger eller varför inte skämma bort sin hund lite, tycker jag ska gå in och ta en titt! Mycket av det som säljs är i princip oanvänt, en del är endast provade i butik och har sedan dess bara hängt för att jag inte tycks lära mig att inte göra impulsköp. :)

Mycket låga utropspriser ochvill du köpa direkt utan att riskera att förlora en budgivning så klickar du bara på "KÖP NU" så är den garanterat din och jag skickar den omgående.

http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=258490&listtype=1


Nu är det dags att sätta igång lite kaffe så jag blir människa igen men jag återkommer lite senare. :)

Av Marre - 21 februari 2010 13:55

Ja, nu börjar tiden löpa ut på auktionerna så den som väntat för att haffa i sista sekunden kan ju börja hålla ett öga. :)

Har ju tillkommit en del sedan jag senast tipsade.


http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=258490&listtype=1


Auktionerna går ut imorgon!

Av Marre - 19 februari 2010 21:34

Glömde skriva det tidigare. :)


Ni ser dom här nedan och det torde vara mycket intressant för er som letar efter ny laptop eller riktigt bra digitalkamera!! :)

Av Marre - 19 februari 2010 21:21

Tänkte tipsa om en skitbra sida!


Det är nämligen så att allt du gör här ger dig poäng. Olika mkt poäng beroende på om du t.ex besöker en sida, värvar en vän eller tar del av erbjudanden. Men grejjen är den att det är helt gratis!!!

Tyckte faktiskt att det nästan lät för bra för att stämma men det stämmer till 100%.

När du samlat ihop poäng kan du "byta" dessa mot allt ifrån påfyllning på din mobiltelefon, fina presentkort på olika butiker (ex. Kicks) m.m

Hur bra som helst!!

Och varför i hela friden skulle man tacka nej till något som är gratis?! :)

Inte gör jag det iaf.

Det går dessutom jättesnabbt att registrera sig och som sagt så kostar det ingenting. Dessutom..när någon av dina värvade vänner kommit upp i 250 poäng får du själv 150 poäng! Så ju fler du värvar desto betydligt mer poäng får du. :)

Klicka här och börja samla poäng nu så kommer du snart kunna ladda din mobil eller köpa dig något fint. Gratis!!

Så sjukt bra!! ^^,


Lycka till! :)




  

Bloppis-annons
Av Marre - 19 februari 2010 16:13

Jag har en näst intill oanvänd SOny Cybershot DSC-S730 (7,2 mpix) och ISO 1250 som bara ligger eftersom jag fått en ny kamera.

Den finns även ett tillhörande minneskort (1 gig.) som självklart följer med.


Tyvärr finns ingen USB-kabel men bara att sätta i minneskortet i datorn istället. Går snabbare och är mycket smidigare tycker jag.


Kom gärna med ett bud!


  

Foto & Videokameror, Säljes - Umeå (Västerbottens län)
Pris:    650:-
 
Bloppis-annons
Av Marre - 19 februari 2010 12:58

Tänkte kolla intresset för min laptop.

Det är en Packard Bell SJ51-B-510NC som är en mycket bra dator, lite drygt 1 år gammal. Arbetar snabbt, lättsam att ta med överallt.Har en dvd-brännare som bränner både dvd och vanliga cd-skivor.

Superbra 17"-skärm och har även webcam. Operativsystem är Windows Vista.

Klicka på länken ovan så kan ni läsa hela specifikationen.


Priset kan diskuteras. Den säljes endast p.g.a nyköp.

(nypris: 7999:-)


  

Datorer, Säljes - Umeå (Västerbottens län)
Pris:    4 500:-
 
Ovido - Quiz & Flashcards