Smirran

Alla inlägg under november 2009

Av Marre - 28 november 2009 14:59

Ja igårkväll kom jag till mor o far..sent.

Hade planerat in att hälsa på syster Kikki och hennes man och bebisar men det blev som sagt alldeles för sent.

Sov som en stock inatt och kände mig faktiskt ganska utvilad imorse. Jättekul att träffa familjen..saknar dom verkligen mellan gångerna man åker ner.


Har just varit på "stan" med mamma en sväng..kollat i lite affärer o så. Skönt att umgås lite. Men ska ju snart åka ner igen..om några veckor. Fast då ska jag till farmor en sväng också, tänkte jag. :)

Nu ska vi snart fika...väntar på att Kikki med familj ska komma först bara. Ska äntligen få träffa lilla söta Tindra! :)

Efter det är det dags att åka hem. Sen får vi se vad som händer ikväll....saknar mig älskling iaf. Som alltid. Han är den bästa som finns.

Av Marre - 24 november 2009 10:38

ja, det är nog dags nu.

har inte haft ork eller lust att uppdatera faktiskt.

tror jag varit i något av en svacka och jobbsökandet tar mycket tid..och energi.

börjar förstå att även om det är viktigt att fortsätta vara aktiv så måste man unna sig lite paus ifrån ångesten och det konstanta sökandet..åtminstone jag behöver det iaf. blir helt slut.


annars då?

ja, det har inte hänt så mycket faktiskt.

det har varit väldigt regnigt och grått nu ett tag. jag tycker det är ganska skönt att vi slipper snön än så länge (peppar, peppar!) och allt jobbigt som den medför.

lite kan det såklart få kommer över jul o nyår men sen får det gärna försvinna. :)

skönt med plusgrader tycker jag.


planer för idag...vet inte än riktigt.

sitter och dricker kaffe nu, försöker vakna till. har sovit så uselt nu ett tag så kliver upp relativt tidigt för att inte riskera att vända dygnet alldeles..

sitter o myser under filten nu och tittar på "Merlin" som jag tycker är hur charmig som helst. :)


tänkte avsluta med en filmsnutt och lite bilder. enjoy! :)




    

Av Marre - 22 november 2009 09:31

åh, gud...jättetrött är jag.

har fått problem med att somna på nätterna..jättedrygt. :/

ska iväg till stallet nu om en timme så jag hoppas verkligen att kroppen hinner vakna tills dess. tack o lov för Red Bull m.m


i övrigt har helgen varit mkt lugn.

igår hände i princip inget alls o det var skönt.

i fredags var min svåger o hans tjej på middag..hade riktigt trevligt faktiskt.


nu måste jag gå o göra kaffe innan jag rasar av stolen...det går inte att med ord beskriva hur enormt gärna jag skulle vilja krascha ner i sängen igen....


ha en trevlig dag, hörrni.

later! :)

Av Marre - 21 november 2009 00:39

oj..nu var det länge sen.

varit massor att göra o så har humöret trytit en del så att eh..


..uppdaterar i helgen! :)

Av Marre - 16 november 2009 10:46

Har inte så värst mkt att skriva just för tillfället...nollställd. Och trött.

Men här kommer lite videos iaf. Finns betydligt mkt mer att se om ni kollar Youtube. :)



Av Marre - 15 november 2009 22:44

Mycket skön spelning igår!

Vi fick dessutom prova på Skellefteås (och förmodligen Norrlands) godaste pizza på Restaurang Kriti!

Jättebra service och stället rekommenderas mkt varmt! :)



Av Marre - 14 november 2009 12:40

Ja, om några timmar bandet in i bilen och vi ska ge oss av mot nordligare breddgrader - Skellefteå!

BLOCK 44 håller konsert ikväll kl. 21. Gratis inträde!

Ni som har en bit att åka föreslår jag börjar ordna med skjuts nu redan.

Bra! Då ses vi ikväll! :D


  

Av Marre - 13 november 2009 21:34

ja, den är underbar!

eftersom min dator verkar vara inne på sista versen nu snart så överväger jag en sån här söt mini-pc.

urgullig, liten och behändig.

toppa det med mobilt bredband så erövrar man världen! ^^,


    

Ovido - Quiz & Flashcards