Smirran

Direktlänk till inlägg 22 februari 2010

unna dig extremt billig lyx?

Av Marre - 22 februari 2010 08:34

nu har det varit dåligt med uppdaterande på ett tag men jag tänkte att idag..idag är dagen då det är dags för en stooor uppdatering! :)


men jag måste iaf börja med att säga att tiden på auktionerna börjar rinna ut och alla utom en slutar idag inom några timmar. så den som känner för att unna sig ett par designerjeans, jättefina designerplagg från Twist & Tango eller Marlene Birger eller varför inte skämma bort sin hund lite, tycker jag ska gå in och ta en titt! Mycket av det som säljs är i princip oanvänt, en del är endast provade i butik och har sedan dess bara hängt för att jag inte tycks lära mig att inte göra impulsköp. :)

Mycket låga utropspriser ochvill du köpa direkt utan att riskera att förlora en budgivning så klickar du bara på "KÖP NU" så är den garanterat din och jag skickar den omgående.

http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=258490&listtype=1


Nu är det dags att sätta igång lite kaffe så jag blir människa igen men jag återkommer lite senare. :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marre - 10 september 2010 16:06


...Om att kika in på nya bloggen!! :)   http://marremedmera.blogg.se        ...

Av Marre - 8 april 2010 10:24


Ja, nu skriver jag mitt sista inlägg i denna blogg. :)   Då jag länge velat börja blogga lite mer "professionellt" så har jag gått över till en blogg där det finns fler (grafiska) möjligheter och som passar mig lite bättre, så från och med nu kom...

Av Marre - 27 mars 2010 23:54

Rösta gärna på mitt bidrag i Nelly´s bikinitävling!! :) Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här! ...

Av Marre - 26 mars 2010 10:56


Oh, vad tiden går! Vart tar alla månader vägen någonstans? Nu är det snart sommar igen...underbara sommar. Och dessutom är det snart maj!! Den 20/5 fyller min underbara man år. :) Och jag är underbart glad att få dela den dagen med honom..att f...

Av Marre - 20 mars 2010 17:26


Man kan förundras över hur enormt många sidor det finns på internet där man kan spela allt ifrån poker, texas hold'em m.m. Faktum är ju att det faktiskt är riktigt kul. Och man kan ganska snabbt bli bra på det också! :) Själv har jag inte spelat ...

Ovido - Quiz & Flashcards