Smirran

Direktlänk till inlägg 8 april 2010

Det sista inlägget.

Av Marre - 8 april 2010 10:24

Ja, nu skriver jag mitt sista inlägg i denna blogg. :)

 

Då jag länge velat börja blogga lite mer "professionellt" så har jag gått över till en blogg där det finns fler (grafiska) möjligheter och som passar mig lite bättre, så från och med nu kommer jag att fortsätta blogga på

 

http://marremedmera.blogg.se

 

Jag hoppas att alla ni som följt mig genom denna blogg ska följa med till den nya!

Tack alla ni som läst under snart ett års tid och alla ni som skrivit/lämnat kommentarer & tips! ♥

Det har värmt lika mycket varenda gång. :)

 

Jag hoppas vi "ses" på nya bloggen! :)

Sköt om er så länge!! ♥

 

/ Marre

 

 

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marre - 10 september 2010 16:06


...Om att kika in på nya bloggen!! :)   http://marremedmera.blogg.se        ...

Av Marre - 27 mars 2010 23:54

Rösta gärna på mitt bidrag i Nelly´s bikinitävling!! :) Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här! ...

Av Marre - 26 mars 2010 10:56


Oh, vad tiden går! Vart tar alla månader vägen någonstans? Nu är det snart sommar igen...underbara sommar. Och dessutom är det snart maj!! Den 20/5 fyller min underbara man år. :) Och jag är underbart glad att få dela den dagen med honom..att f...

Av Marre - 20 mars 2010 17:26


Man kan förundras över hur enormt många sidor det finns på internet där man kan spela allt ifrån poker, texas hold'em m.m. Faktum är ju att det faktiskt är riktigt kul. Och man kan ganska snabbt bli bra på det också! :) Själv har jag inte spelat ...

Av Marre - 16 mars 2010 23:44


Ja, vad kan man säga om dagens dejting? Hur ser det t.ex. ut nu för tiden jämfört med för t.ex. 50 år sedan? Vad har förändrats? Jo, allt i princip! Idag finns det oändligt många fler möjligheter att träffa "den rätte" än det gjorde då. Men  varför d...

Ovido - Quiz & Flashcards