Smirran

Alla inlägg den 3 december 2009

Av Marre - 3 december 2009 09:14

idag ska jag på Öppet Hus som involverar jobbcoachning.

och det är obligatoriskt! :S

herregud..jag har ju precis haft jobbcoach i typ 12 veckor och nu måste jag dit ändå...går man inte dit blir man ju avstängd från A-kassan så vad har man för val - nada! :P

Jaja, går dit, "stämplar" in och går. Jag har ju redan fått den hjälp jag behövde.

Men sanningen att säga känns det faktiskt skönt att ha något som tvingar ut en..faktiskt. Inte haft mycket motivation nu ett tag. Usch, så låg jag varit...men har sett en liten strimma sol nu iaf så kanske, kanske kommer det bli fullt upp ett tag här framöver men vill inte skriva något än eftersom det fortfarande är så osäkert. Men efter helgen borde jag nog veta. :)

 Men jag hoppas, hoppas, hoppas sååå mycket!! Isåfall kommer det dessutom att bli lite roligare att läsa min blogg hädanefter. Kan inte förstå att jag ens har någon läsare kvar...huvva. Men tack ni trogna som alltid tittar in. Det värmer faktiskt. :)

Men håll tummarna - jag uppdaterar!! :)

Ovido - Quiz & Flashcards