Smirran

Alla inlägg den 26 december 2009

Av Marre - 26 december 2009 02:03

ja, jag hamnade faktiskt hos min mor o far igen idag..trots att jag var här i helgen som var. :)

min älskade man hade en liten julklapp som han ville att dom skulle ha så självklart åker jag ner. alltid lika kul att träffa dom. dessutom tar jag gärna tillfället i akt att låna mammas systemkamera när jag är här.

vill ha så många bilder som möjligt på Gibson..tiden går fortare än man tror och snart är han inte så liten längre. :)

just nu ligger han i hallen och sover medan jag tittar på en fantastiskt dålig film som jag hittade. typ den enda som jag inte sett och hade nog kunnat vara utan den också.


klockan är nu 2:10 och har svårt att somna..saknar älskling mkt.

varit lite knas med sömnen sista gångerna jag varit här. vet inte om jag har svårt att slappna av bara eller så. trivs såklart bra hos mamma o pappa.

ska sätta mig o fixa klart naglarna sen..tror jag. börjar faktiskt bli lite trött. ser dock inte så bra ut med bara en hand gjord men kan iofs ta den andra imorgon. :) blir väl nog inte så snyggt att göra precisionsarbete när man är trött heller. :)


här kommer iaf lite bilder för dagen.

en vacker dag ska jag köpa mig en egen systemkamera men eftersom dom som bekant inte är så jättebilliga så blir det ett senare projekt.


nattis. :)


        

Ovido - Quiz & Flashcards