Smirran

Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Marre - 1 oktober 2009 13:11


Tänkte att jag skulle höra med er...om det är så att det blir aktuellt..


Är det någon som har en kaninbur i gott skick att sälja?

En sån man har inomhus alltså?



Av Marre - 1 oktober 2009 10:26

tänk att det redan är Oktober..helt sjukt.

och kallt var det imorse också.

var såklart lite sen eftersom jag var så otroligt trött imorse..skulle ju åka till röntgen men allt tycktes ta lite längre tid än vanligt men till slut, när det var 13 minuter kvar, så rusade jag ner till bilen. och möttes av en jäkla massa is på rutorna! :S

jag gillar verkligen inte vinter och kyla.

hösten är iofs mysig men vill inte ha nån snö. :/

men nu är det där avklarat iaf så det känns jätteskönt. :)


nu ska jag ut på ett litet äventyr.

tänkte skriva lite mer sen när skallen funkar igen. :)


Ovido - Quiz & Flashcards