Smirran

Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Marre - 10 oktober 2009 23:43

skriv gärna och tipsa om filmer också..


eller gör såhär...tipsa om ALLT mellan himmel och jord!

träningsformer, dieter, bakverk (doesn't make any sense, I know :]), musik, mat, tidsfördriv!

Ös på med allt ni har!

Av Marre - 10 oktober 2009 23:16

jag skulle behöva tips på lite diverse musik, pronto!!

rock, pop, rap framförallt men alla tips välkomnas! :)

Av Marre - 10 oktober 2009 17:35

jag har haft en sjukt underbar dag idag!

helt perfekt!

hur ofta kan man säga det och verkligen mena det? :)

åkte och hälsade på ett isländskt flufftroll imorse som jag kommer att ha hand om några i veckan.

även hon var helt perfekt..liksom vädret. :)

aaww..


Syster Elin som frågade när jag kommer ner; planen är att entra K-fors på tisdag..hoppas jag iaf. Jag hör av mig på tele. :)


Nu ska jag iväg på middag..måste styra till outfiten!


Bye for now!

Av Marre - 10 oktober 2009 00:38

Ja..det spelet lockar fram fan själv!

Har varit så elak så hjärtat nästan lade av...lugnat ner mig lite nu dock. :]


Haft en trevlig kväll annars..himla trött nu så nu tänkte jag göra kväll.
Ska ju upp strax efter 8 imorgon.

Tänkte försöka langa lite bilder imorgon också..det blir väl roligt? ;)


Nattis!

Ovido - Quiz & Flashcards