Smirran

Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av Marre - 29 oktober 2009 10:52

jättehärlig dag idag!
solen skiner, det är perfekt kyligt ute, frosten ligger kvar och jag mår faktiskt jättebra!

sitter och funderar på att ta en ridtur sen..barbacka. vore riktigt mysigt.

sitter också och undrar när beskedet om jobbet kommer.

fast jag har nog redan riktat in mig på att tjänsten gått till någon annan.

jag har ju inte hört något än men besked var ju utlovat under denna vecka och den är ju inte slut än.

en liten gnutta hopp måste man ju ha..även om det realistiskt sett är betydligt större risk att jag inte får det än att jag faktiskt får det.


imorgon blir det middag hos svärföräldrarna. min svägerska kommer hem från Sthlm och det ska bli jättekul att träffa henne igen.

sen på lördag ska jag till Hippologum och provrida en sista häst.

ska bli väldigt intresserant eftersom jag, trots mitt stora hästintresse, faktiskt aldrig varit på Hippo.

flera gånger har jag varit påväg dit för att titta på diverse tävlingar men det har aldrig blivit att jag åkt.

men nu på lördag kl. 8:00 ska jag dit så det ska bli jättekul.

lördagkväll blir det stor middag här och kanske ett glas vin och lite roliga spel.

söndag ska jag rida igen om allt går som det ska. jag måste försöka ta tag i träningsbiten nu och leta fram lite bra övningar, dels för häst o dels för mig.


jaja, nu måste jag äta lite.

återkommer lite senare. :)

Ovido - Quiz & Flashcards