Smirran

Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Marre - 6 oktober 2009 20:28


hörni, allvarligt..


vad vill ni läsa om?

vad är intressant?

är det verkligen ingen alls som har någon åsikt överhuvudtaget?

Av Marre - 6 oktober 2009 10:41

Oh, jag glömde lägga in den här länken.

Jättesöta kläder så sidan är väl värd en titt. :)


http://www.chicy.se/shop/

Av Marre - 6 oktober 2009 10:06

Hejsan!


Jag satt hela kvällen igår och kollade efter skor, väskor och kläder i alla de former.

Herregud..fick abstinens! :S

Jag hittade en miljarrrrd saker som jag satt upp på önskelistan så om ni vill överraska mig och bli min bästa vän så köper ni och skickar något av följande till mig. ;)

Nej, skämt åsido..men det finns verkligen otroligt mkt fint nu i höst.

Såg att jag har lite kort om tid nu men här kommer iaf lite bilder på väl utvalda ting. ^^,



Båda paren här nedan kan hittas på www.have2have.se

        

  

Dessa små raringar kan köpas på www.stayhard.se

Utsökta!



Kommer mer bilder sedan med inriktining mot höstens jackor/kappor och diverse mysiga plagg.


Till er killar som läser kan jag rekommendera www.fashionisland.se   :)


Ska ju vara något för alla! ^^,


Återkommer lite senare när jag har mer tid!


Pusshej!

Ovido - Quiz & Flashcards