Smirran

Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Marre - 9 oktober 2009 10:04

..så tipsar jag om att gå in här!

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=smirran


Statistiken har fått ett rejält upplyft kan jag säga. :)



Kika på in systrarnas bloggar också. :)


Kikki

Elin

Av Marre - 9 oktober 2009 09:48

hallååå! :)


vad gör ni idag, kids?

jobbar?

ja, förstås..vem gör inte. själv har jag betald ledighet..eller näe, lite fel att uttrycka det så. :p


Fredag idag alltså. Har faktiskt ingen aning om hur planerna ser ut.

Har ingen bil idag heller men det gör faktiskt ingenting. Inte vaknat till än så känns ganska skönt att bara kunna sitta och ta det lugnt, dricka mitt eminent goda kaffe, ta en dusch, städa lite osv osv. Lät ju kul - eller inte. :)


Sitter och längtar tills imorgon!

Ska bli så sjukt kul att ta upp ridningen igen..har ju hållit på i 21 år med den grejen så känns lite tomt när det stundvis försvinner.

Dessutom får man en riktig killer body av det. Ruskigt mångsidig träning. Ni borde testa! :)


Tror jag måste göra ett litet break..är helt utsvulten.


Hörs sen!



  

Av Marre - 9 oktober 2009 09:31

Klicka på länken för att komma till Elins hemsida där ni anmäler er. Väldigt fint pris! :)

http://elinleijon.se/


  

Ovido - Quiz & Flashcards