Smirran

Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Marre - 26 oktober 2009 23:05

idag har det varit en riktigt slö dag.

har varit supertrött och tror det beror en del på det mindre soliga vädret som drabbat oss.

hps iaf på sol och fint imorgon. ridning står på schemat och ska bli väldigt intressant faktiskt. :)

har en provridning och är smått säker på att jag och hästen träffats förr..blir spännande. :)


nu ska jag svepa mitt te och sedan lägga mig.


nattis!

Av Marre - 26 oktober 2009 10:45

Hej läsare! (om ni finns kvar och inte övergett mig eftersom jag knappt skrivit nåt alls på ett tag)


Hur har er helg varit?

Själv har jag nog haft den lugnaste helgen på jättelänge men det har varit såå skönt.

Börjar känna mig som Lorelai Gilmore = historiens största kaffetorsk då jag säkert druckit 6 liter kaffe bara under helgen.

Men nog om det nu.


Den här veckan får jag besked om jobbet jag var på intervju angående för 1,5 vecka sen.

Jag är såå nervös!

Att veta att det finns över 5,000 arbetssökande i Umeå gör ju inte saken bättre heller men såklart hoppas jag ju på att jag får tjänsten!

Gäller ju bara att stå kvar rakryggad och inte bryta ihop om det går till nån annan.

Men..håll tummarna för mig. :)

Jag återkommer med besked!


Sitter och letar efter nån som behöver medryttare..

Någon som söker en kunnig, kompetent ryttare till sin häst/ponny?

Eller någon som vet nån som söker?

Ni får gärna tipsa om ni vet någon hästblogg också, allt är av intresse. :)


Nu ska jag kila och göra mig en kopp kaffe till...tror nästan jag måste "lyxa till det" genom att koka riktigt kaffe senare..lite krångligare än snabbkaffe men låter man det puttra en minut extra så blir det extraextra starkt och gott! ;)


Ha en bra dag! :)

Ovido - Quiz & Flashcards